Lilypie Third Birthday tickers
Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, April 16, 2010

HaPPy BerFdaY...to Meeeeeeee...

Holla...

Happy birthday to me..
Happy birthday to me..
Happy birthday,happy birthday..
Happy birthday to me.....


yeah...selamat ulang tahun yang ke-27 Puan JaJa...hurmmm..dah tua rasanya plak...Alhamdulillah,segala puji buat Tuhan Pencipta Sekelian alam..Atas izinNya, saya masih diberi peluang meneruskan kehidupan di muka bumi ini.Syukur alhamdulillah..

Apakah wish saya bila bergelar sweet 27 ni??(sweet lagi ker..?!!)..1st of all , saya berazam utk mula minum susu..becoz takut dgn penyakit osteoporosis-kerapuhan tulang..oh..saya sgt takut-and can't even imagine if i ditakdirkan utk menghidapinya..Nauzubillah..

2ndly...bercadang utk seriusly put down my weight yang semakin bagai dipam2..and lipatan-lipatan huduh di sekitar badan saya...kesian suami saya terpaksa tgk isterinya yg semakin chubby ini...oleh itu,sebagai langkah permulaan, for my berday gift, i requested F.I.R girdle by Ivy6 as my berfday present kali nih..hehehehe...harap2 ianya membantu...amin..

3rdly..nak semakin serius menjaga muka agar maintain muda remaja..mematuhi regime penjagaan wajah,etc..i'm now start to worry of wrinkles...oh no..wrinkles ,plz go away...
oh ya..kebetulan pula, lunch time tadi ada attend Beauty Class anjuran kelab Kilat kat ofis..by Mary Kay beautician..cerita lanjut akan dicite on next entry ya..tunggu..


oh yea...ada cerita yang tragis juga yang berlaku semalam..maybe sumbangan terakhir saya pada usia 26thn dlm membantu sesama insan..cerita lanjut, iin next entry ya..tunggu..

p/s..sowi semuanya dlm next entry coz rushing nak sambung study..ahad ni ada final exam..

1 comment:

Permaisuri Mawar said...

1) Milk is good :) Take HL if u're not fond of fresh milk tu hehe. Takpon take with koko krunch. i like!
2) Oh wow slimming tool? Nicee hehe. Awatnya bibah n jaja nak slim down nih. Kena la join the clan gak hehe
3) Ja...ur face tu memang dah comel. Orang takkan caya u are 27 hehe